Aktivera din kampanj kod här!
Bild
Produktnamn
Antal Pris
Inköpskorgen är tom
0 produkter, totalt 0

Beställnings- och leveransvillkor

Priser

SEA LIFE förbehåller sig rätten att ändra priser och information i webbshopen.

Anmärkningar

Anmärkningar gällande produkt eller leverans kan göras inom 14 dagar efter att produkten levererats på tfn (09) 565 8 200 eller via e-post info(at)sealife.fi.

Allmänna betalningsvillkor

Uppköpen betalas i samband med beställningen.

Betalningssätt

Produkterna och deras möjliga postavgifter betalas i samband med beställningen. I webbshopen kan man betala med följande: Nordea-, Andelsbanken-, Sampo-, Tapiola-, Aktia-, Nooa-, Lokalandelsbankerna-, Sparbankerna-, Handelsbanken-, Ålandsbanken-nätbank och med Luottokuntas kreditkort. Betalningen sker via Paytrail Oyj:s webbplats.

Betalning via Luottokunta

Ifall du vill betala via Luottokunta, fungerar SeaLife Helsinki Oy bara som produkternas och tjänsternas marknadsförare och därtill levererar produkterna til köparen. SeaLife Helsinki Oy svarar alltså endast för produkternas marknadsföring, leverans och möjliga reklamationer. Du kan vid behov rikta reklamationen även till Paytrail Oyj. Paytrail Oyj fungerar som produkternas försäljare när man betalar via Luottokunta och affären sker mellan kunden och Paytrail Oyj. Försäljaren ansvarar för alla handelsrelaterade skyldigheter. Paytrail Oyj är även betalningsmottagaren.

Paytrail Oyj
Innova 2
Lutakonkatu 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Telefon: 0207 181830
FO-nummer: 2122839-7

Nätbankerna

Nätbankernas betalnings-och finansiella tjänster genomförs av Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med de finländska bankerna och kreditverken. Paytrail Oyj köper betalnigen och redovisar den åt köpmannen. Ur användarens synvinkel fungerar servicen precis som en vanlig nätbetalning. Nätbetalningarna sker med en skyddad anslutning direkt till bankernas egna system. Nätförsäljaren får aldrig reda på webbshopkundens kontoinformation.

Leveransvillkor

Biljettprodukter som levereras elektroniskt sänds till den e-postadress kunden angett omedelbart efter att uppköpen betalats. En förutsättning för att beställa inträdesbiljetter är att kunden har en fungerande e-postadress. Presentkort levereras till angiven postadress inom 3-5 vardagar utan postavgifter.

Användning av biljetter köpta på Internet

Inträdesbiljetter:
Vid biljettköp fungerar e-postbekräftelsen som biljett; till SEA LIFEs kassa skall man ta med antingen en utskriven e-postbekräftelse eller bekräftelsens ordernummer. Alla biljettprodukter som finns på en enskild bekräftelse måste användas samtidigt under ett besök. Det är inte möjligt att använda en del av biljettprodukterna senare. Biljettprodukterna måste användas inom 1 månad efter inköpsdatum (förutom special biljetter). Biljetter som handlas i webbshopen kan inte kombineras med andra rabatter, förmåner eller erbjudanden och oanvända biljetter kan inte lösas in. Biljetterna kan inte bytas till pengar.

Presentkort:
Presentkort levereras per post hem till kunden. Presentkortet används i SEA LIFEs biljettförsäljning eller i souvenirshopen. Presentkortet kan inte bytas till pengar och man kan inte heller få pengar i växel då man betalar med presentkort. Oanvända presentkort kan inte lösas in. Presentkort är i kraft 12 månader efter inköpsdatumet.

Presentkorten för SEA LIFE -årskort:
Presentkortet för årskortet skickas per post, inom 3-5 vardagar, till den adress som meddelats vid beställning.
Ett kuvert medföljer för presentkortet, som man kan använda för att ge eller posta kortet till någon annan. Årskortet gäller 12 mån. från och med datumet då presentkortet skickas från SEA LIFE. Presentkortet för ett årskort berättigat till en vuxen eller ett barns årskort, som kan lösas ut vid SEA LIFEs biljettförsäljning mot presentkortet. Presentkortet för årskort kan inte användas för andra SEA LIFE produkter, varken i biljettförsäljningen eller i butiken, kortet kan heller inte växlas till pengar.

paytrail-sealife.png